söndag, februari 15, 2009

Nya saker


Jag har handlat lite nya scrapsaker, det kan man aldrig få för många av!!
På vägen hem från Österlen stannade vi till på Pema, som ligger att par mil utanför Sjöbo. De har jättemycket scrapsaker så där kan man gå en lång stund.....Nu var ju mannen med och han delar inte riktigt min åsikt om detta så jag försökte skynda mig. Det blev en del handlat ändå bl a två punschar, varav en cirkelpunsch (Tack Caroline, för alla de gånger jag lånat Din !), en promarkerpenna och fyra olika sorters band ( I LOVE band...!!).
Efter jobbet idag (det var längesedan man var ledig en hel helg.....bokslutstider.....) körde mannen och jag ut en runda. Vi hamnade bl a på Claes Ohlsson där jag hittade lite tjockare papper. Jag tänkte göra en liten bok, jag har ju inte använt min Bind-it-all ännu....., av bilderna vi tog på Ystad Saltsjöbad i helgen. Kex- och makaron-paket i all ära men ibland bara vill man ha riktigt papper! Det blev två block, där det ena pappret väger 180 g och det andra 300 g. Tillsammans med cardstock hoppas jag det blir bra.

Inga kommentarer: