onsdag, december 30, 2009

Höstens arbete


Under hela hösten har jag varit fullt sysselsatt med olika virk-, stick- och filtprojekt. Sakerna jag gjorde blev så populära att varje ledig stund i höst har gått åt till att producera! Mönsterna till handledsvärmarna och kaninerna (förutom kläderna) har jag hittat på olika ställen på nätet. De övriga har jag gjort utan mönster.

Här nedan visas en del av de saker jag sålt eller givit bort!


Handledsvärmare


Morgontofflor



Två små kaniner


Handledsvärmare


Kylskåpsmagneter


Tårta!

5 kommentarer:

Caroline sa...

Men Ingela! Gud vad duktig du är! Det här är ju verkligen din nisch, sååååå fina och välgjorda saker. Är allt bra med dig? Här är det full rulle som du säkert redan förstår.

Carina sa...

så fina saker du gör... får man göra en beställning?

Ingela sa...

Tack så jättemycket för de fina kommentarerna, de värmer!!

Visst får man göra en beställning, maila mig så kan vi snacka vid.

Ha det bra!!

Kristina H sa...

Grattis till dom som har fått presenter och beställt av dig. Jättefina grejor!

Carina sa...

Kaninen med den gröna hatten blev en riktigt uppskattad doppresent. Tusen tack!