söndag, juni 06, 2010

Vacker dag med mycket arbete!



Idag har det varit en jättefin dag , soligt och varmt. Inte för att jag suttit ute och njutit av det, nej hela dagen har ägnats åt att färdigställa sjalar, handledsvärmare och en barnkofta. Därefter har de fotograferats. Totalt har jag nu ca 40 olika stickade, virkade och sydda saker som jag hoppas ska ge mig en plats på kommande julmarknad. I veckan ska intresseanmälan skickas in men först i september får man svar på om man fått en plats eller ej. Håll tummarna!!

2 kommentarer:

Karin sa...

Vilka vackra garner!
Håller alla tummar och tår för dig.

ylva sa...

hej ingela :)! jag håller precis alla tummar och tår jag med ;). tycker att det är en alldeles utmärkt idé med julmarknad! kom ihåg att sätta någon liten märkningslapp på allting också, så att folk vet vem det är som har gjort dem och kan återkomma ;).

och du anar inte hur gärna jag hade kommit över med en äppelpaj till din junibackensträdgård :)!

önskar härliga sommardagar!