måndag, september 20, 2010

Tovat smycke

Why keep to one project?? Det är absolut inget för mig!!

Vad jag än gör så vill jag ha flera projekt på gång; jag läser aldrig bara en bok, jag håller aldrig på med bara ett pysselprojekt, jag städar aldrig bara ett rum.........Jag vet inte om det tyder på att man är en kluven personlighet eller om det är ett tecken på att man är mångsidig.....!!

Hursomhelst, på bilden ser Ni ett av få smycken jag har gjort i tovning. Jag är inte duktig på att göra smycken men detta blev jag faktiskt jättenöjd med. Om Ni är fler som tycker att det blev fint så kommer det att finnas till försäljning på Mikaeli marknad ( Fredriksdal i Helsingborg) nu i helgen!!

3 kommentarer:

Rose Cottage sa...

Jag som trodde det var ett känne tecken för produktiva kvinnor.
Armbandet var häftigt, sitter här själv och ska sy men hittar ingen inspiration.
Lycka till i helgen!

Ulrika

ylva sa...

åh, ingela, så mycket vackra saker :)! och så roligt att du tagit steget till att verkligen sälja! jag hållar alla tummar och tår för fortsättningen ;). och förlåt mig för att det har dröjt... :/. det är så att man skäms *slokörad*. men iallafall förklädena kommer ur en bok som heter "fixarboken" och som finns lite överallt. så här ser den ut http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9197755508 . det är kladdförklädet på sid 122. det är en riktigt rar bok, men om du inte vill köpa den så skulle jag kunna mejla instruktioner. man måste rita mönstret själv i allafall, enligt deras mått och så ;). säg till i såfall ;).

kram kram,

Martina sa...

Vilken inspirerande blogg du har! Jag tackar för titten o kommer garanterat att komma tbx. Trevlig helg! //Martina.