lördag, januari 01, 2011

God fortsättning!

God fortsättning på det nya året!

Dagen började med en promenad i det soliga men kalla vädret tillsammans med Y och G. Gatorna är hala som isbanor så vi var glada när vi kom hem utan brutna armar och ben!

Efter en liten stunds surfande började jag måla skåpet vi köpte häromdagen vitt. Det är ett nytillverkat skåp i lite äldre stil som vi köpte på blocket häromdagen. Det fanns i Knisslinge så det var en bit att köra men det var det värt. Återkommer med bild när det är färdigmålat!

När jag ändå hade målarpenseln i högsta hugg målade jag de två små skåpen som vi köpte på auktion i höstas. Jag tror att det är två skåp som suttit på en större möbel, förmodligen ett skåp ur Äpplet-serien. Dessa kommer också på bild när de är klara.

Nu ska jag strax fortsätta sticka på en beställd sjal. Jag började på den igår och jag tror att den kommer att passa ägarinnan perfekt!

Inga kommentarer: