söndag, januari 15, 2012

Before makeover...


Jag har hittat en underbar liten butik i Landskrona, Påulander Design. De har alltifrån smycken till köksartiklar och kläder. Det har blivit långlunch (nej, de har ingen mat där men vem bryr sig om mat - här är det själen som får sitt...) där ett par gånger sedan en arbetskamrat tipsade om denna ljuvliga butik!!

En blus, ett par klänningar, en jacka......det har blivit en del inhandlat bara på två gånger - ni förstår att de har mycket att erbjuda!


Denna fleecekappa kommer från Tina Wodstrup. Har länge funderat på att jag skulle köpa mig en lite varmare tröja men har inte riktigt varit sugen på en "vanlig" fleecetröja. Vi ska ju åka till Marocko om ett tag (Jaaaaaaaaaaaaa, gissa om jag har förväntningar på Marrakech - tusen och en natt, doftande kryddor, härliga färger, folkvimmel mm) och då temperaturen kommer att ligga mellan 15 - 20 grader behöver jag en lite varmare tröja. När jag såg denna kappan visste jag att det var just denna jag gått och väntat på!

Jag tycker dock att den behöver en liten makeover. Nu har den tryckknappar samt en spets som inte syns så mycket. Det måste jag ändra på - återkommer med nya bilder när jag, förhoppningsvis, lyckats piffa till den!

Inga kommentarer: