söndag, januari 19, 2014

Snön kom.................

 
I veckan kom äntligen snön jag längtat efter!
 
 
Tyvärr var och är det mer plusgrader än minusgrader varför snön redan är på väg att smälta bort...................

 
Vinden tjuter runt husknuten.........

 
....................och alltmer av det gröna och grådaskiga är på väg att titta fram igen...................

 
Lite bilder från trädgården hann jag dock ta innan snön smält bort..........
 
Vädret - kall hård vind och snöblask - hjälpte till att bestämma att idag är en "innedag" -
 
- jag städar i mitt pysselrum
 
- tittar, ler och skrattar åt gamla fotografier jag hittar när jag rensar
 
- gör upp en plan för mina oavslutade virk- och stickprojekt
 
- påbörjar terminens två kurser: Projektledning och Processorientering.
 
Gillar sådana dagar........
 
Trevlig helg!
 
 

1 kommentar:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Snö gör sig bra på bild, här har vi kallare så den ligger kvar. Har varit innedag här också, men nu ska jag åka och hämta pizza snart, alltid pizza och film på sen söndag em.
Kramar
AnnaMaria