söndag, december 25, 2011

Julklappar


Det finns julklappar och så finns det JULKLAPPAR.............Eller GÅVOR skulle jag vilja kalla dem istället. De där som man känner är lite speciella. De som står sig år efter år och man inte glömmer.


Detta året fick jag ett canvas-foto modell större föreställande vår älskade hund, Yatzy. Han dog i april i år, endast 7 år gammal. Jag älskade honom av hela mitt hjärta och saknaden är obeskrivlig. Han följde mig överallt, vi var lite av ler och långhalm......


När jag öppnade paketet och såg den fina bilden, då kom tårarna..... Inte bara hos mig utan hos hela familjen. Han är så SAKNAD av oss alla!


Även förra julen fick jag en present som betyder mycket för mig. En liten bok som min dotter M skapat. Den står alltid framme och jag tittar i den ofta....


En bok om bara mig, hennes mamma.


"Världens bästa mamma och världens sötaste barn"


Mmmmm, insidan ÄR viktigast.....


Pyssla och shoppa - huvudet på spiken!!


Är det verkligen jag som beskrivs? Så fint sagt!
 

Usch ja, det var en tråkig historia. Men äntligen gjorde det inget att jag var/är en badkruka!!


Tack igen min allra sötaste dotter - för en present som rejält boostade din mammas ego! Och som alltid kommer att finnas med mig!

Inga kommentarer: