söndag, augusti 19, 2012


Ännu en varm dag här i Skåne!


Hela dagen har jag tillbringat i trädgården......


....tillsammans med fjärilar, humlor och en ekorre! Ekorren har jag visat i ett tidigare inlägg,  den 4 juni. Det är en rolig prick - han kommer in genom grinden, springer uppför gången fram till körsbärsträdet. Det klättrar han upp i och hoppar upp på balkongen. Därifrån springer han upp och över hustaket för att på andra sidan hoppa ner i hasselträdet! Där plockar han nötter som han äter i en rasande fart. Därefter tar han samma väg tillbaka!


Inget trädgårdsarbete för min del idag, istället stickade jag ett fodral till min telefon. Det är samma mönster som till fodralet i mitt förra inlägg men denna gången virkade jag två blommor som dekoration.


Fodralet sitter som en smäck!


Och jag gillar verkligen den gröna färgen!


Är någon intresserad av ett telefon/Iphone/Ipod-fodral så hör av er!

Ha en skön kväll i det härliga vädret!

1 kommentar:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Låter som en bra dag, och fint fodral har du gjort igen. Igår regnade det här men idag kom solen tillbaka. Ha en fin kväll.
Kramar
AnnaMaria