tisdag, oktober 30, 2012

Stavgång

 
I väntan på nästa konsultuppdrag är jag hemma och njuter av min "ofrivilliga" ledighet.
 
Idag är det ett härligt väder här i Helsingborg vilket fick mig att ta på skorna och plocka fram stavarna. Jag fick en härlig runda som dock som vanligt är härligast när man är hemma igen!!
 
Jag kommer nog aldrig att tycka att det är en njutning just när man är uppe i tempo, hjärtat slår som om det är på väg att lämna kroppen och man svettas.....

 
Nu sitter jag här, nöjd som bara den och njuter av en knäckemacka och en kopp te!

Känns som om det varit en bra start på dagen!!

1 kommentar:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du får bra motion. Och så går du fortare än mig, maken och en väninna går sådär fort. Jag får småspringa bredvid.
Ha det gott och happas snart det trillar in jobb.
Kramar
AnnaMaria