lördag, november 01, 2008

Äntligen har den varit här, månadens scrapträff!


En gång i månaden försöker jag åka på den scrapträff som Scraproom här i stan ordnar. Mellan 16 - 23 ägnar man all sin tid åt att scrappa, äta, snickesnacka och skratta, det brukar vara himla kul. Gårdagens träff var en av de bästa jag varit på - förutom att kreativiteten infann sig (sådan tur har man inte varje gång!) delade jag bord med oerhört inspirerande och glada människor -tack för alla skratten Caroline, Anna, Annika och X (som jag tyvärr glömt namnet på)!

Visar här bilder på vad jag åstadkom under kvällen. De ska sättas ihop till en rad och sedan sättas ovanpå min dator på jobbet. Där är det trångt om saligheten men jag måste ju få plats med bilder på de jag älskar mest i hela världen!!

5 kommentarer:

Caroline sa...

Å där hade vi den snygge 80-åringen igen haha. Den blev verkligen jättefin, så fint färgval. Idag har jag varit på väla med två små barn för att titta på systemkameror... hur korkad är jag! Att ta med dem på ett sådant äventyr är ju dömt att misslyckas, de tycker ju att det är sååååå tråkigt. Den lilla fick en liten rosa tvättmaskin som plåster på såren för at mamma släpar med dem på tråkigheter. Håller med om att gårdagen var helt fantastiskt rolig, jag är så glad att jag stött på er båda. Det ska bli riktigt kul den 23:e!

Caroline sa...

Hahaha nä det blir ingen stor sats av 10 slånbär... I rydebäck fanns ett gäng buskar och vid Råå camping vet jag att det finns några. Hoppas du hittar! Visst är Mirabylls saker fantastiska, älskar biljetterna. Jag har ändrat texten i dem och använder dem till julkort. Jag skulle ju fråga er... vill ni ha lite uppstämplade motiv innan allt åker på posten om en vecka? Hon fick ju dem jag hade med på träffen med tanken att jag kunde göra nya till er!!!

Ingela sa...

Jamen, vad Du är gullig! Hade varit jättekul att få (eller köpa) stämplade motiv!! Det är jag säker på att Annika också skulle bli glad för!

Ikväll ska jag se den nya Bond-filmen och innan dess hinner jag tyvärr inte plocka några bär, håller på att städa ovanvåningen - fattar inte att det tar så lååång tid?!

Caroline sa...

Hej! Hoppas allt är bra! Jag stämplar upp till er, gratis så klart!!!! Har varit på IKEA med barnen idag... helt matt nu av allt gapande och skrikande och asande på barn hahaha. Skönt att vara hemma igen!

Caroline sa...

Hihihih ja den 23 är ju faktiskt dan före dan före dan före dan före dan.....
God jul i tagpocketkortet är en stämpel (som jag bara älskar) och typsnitten på den gula LO:n är både qk, rub-ons och clearstamps. Kul att du gillar mina saker!