lördag, januari 17, 2009

Äntligen här!



På senaste scrapträffen hade A med sig en jättebra scrap-bok. Efter att ha bläddrat i den kände jag att "den boken - den kan jag inte scrappa utan!!" Det var bara att åka hem och beställa den på nätet!
Jag har inte scrappat så mycket på sistone, är mitt uppe i bokslutsarbete vilket innebär långa dagar på jobbet. Sedan boken kom nu i veckan har jag dock läst den både fram- och baklänges innan jag somnat tungt - jag blir så himla inspirerad! Boken innehåller en massa små scrap-projekt. För mig som älskar minialbum och andra små projekt är boken en guldgruva - den rekommenderas varmt!!

2 kommentarer:

Caroline sa...

Åh ja den verkade verkligen vara en riktig guldgruva!

ylva sa...

den hade jag inte ens sett förut, jag blir nyfiken nu ju. och självklart måste jag titta in här :). förstår att det inte blir så mycket trädgårdsbilder så här års, men ser framemot våren och sommaren :). och bara för att precisera, jag slänger normalt inte ihop saker. jag brukar alltid ta lååång tid på mig och ångra mig om och om igen. vet inte vad som gick åt mig *lol*. tidspressen kanske?

hursomhelst, tack :)!