söndag, februari 01, 2009

Usch, vilken helg!


Då har den slagit till även här i Ramlösa, förkylningen alltså. Eller är det kanske influensan? Hur som helst, med ömmande leder, huvudvärk, hosta, feber och en rinnande näsa kan jag ju säga att jag varit med om roligare helger. Symptomen kom smygande i torsdags eftermiddag men som den optimist man är tror man ju att de ska avta innan förkylningen slagit ut. Tji fick jag!

Förutom att förkylningen hindrade mig från att avsluta bokslutsarbetet innan revisorena kommer imorgon (och gjorde så att mina kära kollegor fick arbeta i helgen - jag lovar att gottgöra Er när jag är frisk!!)) missade jag en scrapkväll hos en kompis. Förlåt C! Jag hade som vanligt sett framemot en av dessa kvällar och packat en stor väska (är det någon som klarar av att packa lagom mycket när de ska iväg och scrappa?!) med scrapprojekt. Nu står den där ouppackad i hallen och pockar på min uppmärksamhet. Det enda jag orkat med i helgen har dock varit att ta mig mellan sängen, toaletten och ibland köket. När jag är på benen igen hoppas jag att vi kan ta igen den förlorade scrapkvällen!!

1 kommentar:

Caroline sa...

Usch snacka om det... S är fortfarande sjuk och hängig och T hade ju den här långrandiga förkylningen dessförinnan. Jag laddar inför att jag ska få den...