söndag, februari 22, 2009

Helgen som var


Då är ännu en helg slut, de går alltid så rasande fort. Jag har jobbat både igår och idag men ändå hunnit med en del hemma. Kört några maskiner tvätt, samlat ihop en hel del tavlor som vi ska sälja på auktion eftersom vi ska göra om här hemma och då inte kommer att ha plats för dem, suttit i favoritsoffan och läst inredningsböcker (letar efter inspiration och nya ideér!!) och scrappat klart en stjärnbok till min man som han ska ha på jobbet som en påminnelse om oss här hemma! Jag har precis försökt fotografera boken men bilderna blir urusla eftersom det är så mörkt. Ska försöka komma hem i tid från jobbet i veckan så att jag hinner fota albumet innan ljuset försvinner. Jag hoppas de blir bra så att jag kan lägga upp dem här i min blogg.

I helgen har det kommit en hel del snö (ja, för att vara i Skåne, alltså!) men den har också hunnit smälta bort. När Y (hunden) och jag var ute på promenad lät det som om vi vadade fram i vatten! Innan snön försvann hann jag ta en del bilder i trädgården, en av dem ser Ni ovan. Visst är det vackert när det har snöat!!

Inga kommentarer: