torsdag, februari 05, 2009

En bild

Jag har blivit utmanad av Ylva som har bloggen http://hjerteting.blogspot.com/! Jag ska här i bloggen visa den sjätte bilden jag har i den sjätte mappen under Mina bilder. Ylva hoppas på att jag hittar en bortglömd trädgårdsbild och det hade ju inte varit helt omöjligt!! Nu låg där istället denna bilden:

Det är sonens fötter på en strand i Tunisien 2007!! Han är glad för att fotografera och det mesta fastnar, som synes!! Jag har scrappat bl a denna bilden och jag är så nöjd och glad för bilderna från den semestern - och alla minnen såklart!!

Nu "känner" jag tyvärr inte så många bloggare att utmana varför det endast blir en som blir utmanad av mig. MEN det är ingen mindre än.............tada!!

http://lambisoft.blogspot.com/ - En produktiv scrappare som förgyller vardagen med sitt glada humör och sin aldrig sinande energi!

2 kommentarer:

Caroline sa...

Hahaha vad härligt! Jag antar den med stor entusiasm mitt i trista kräksjukekaoset!

ylva sa...

åh, men den var ju himla fin :)! helt klart bra fastän det inte var en bortglämd trädgårdsbild ;).