lördag, september 29, 2012

Virkad trasdocka

 
Idag har jag avslutat ett projekt som påbörjades för.......ganska längesedan......
 
Ibland när man är mitt uppe i ett projekt kan man snubbla över något nytt, spännande att ta sig an. Det gör att man har olika projekt pågående samtidigt, WIP. Jag tycker det är jättebra. Ibland känner man för att virka, ibland för att sticka och emellanåt för att sy. WIP innebär att det alltid finns något projekt att ta sig an!

 
Igårkväll tog jag fram denna dockan och virkade klart hennes klänning. Idag fixade jag det sista på håret samt sydde ögon. 

 
Dockan är 30 cm hög och skulle passa så bra i en liten flickas rum!
 
Priset för denna lilla sötnos är 225 kronor.
 
Trevlig helg! 

1 kommentar:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Dockan är jättesöt, så fin ljuslila klänning. Och du har fått till håret så fint.
Ha en fin helg
Kramar
AnnaMaria