fredag, oktober 24, 2008

Min kreativa dotter!


För ca 1 år sedan "hittade" jag en ny hobby, scrapbooking. Det är ett perfekt komplement till mitt intresse av att gräva ner fingrarna i jorden i trädgården. Ett bra sätt att spara alla korten man tar på sin trädgård! Scrapbooking är bl a ett sätt att bevara alla de kort man tar. Istället för att endast sätta in dem i ett vanligt fotoalbum skapar man med papper, band, stämlpar osv egna album.

Det är inte bara jag som gillar denna nya hobby, min dotter - M- tycker också om detta "pyssel". De senaste dagarna har hon arbetet med ett litet minialbum till sin bästa kompis som ska ha fest idag. Hon har också gjort ett stort Grattis-kort till kompisen som fyller 16 år om några dagar. Jag tycker att både albumet och kortet blev jättebra!



4 kommentarer:

Caroline sa...

Vilka härliga färger på LO:n, jag bara älskar dem! SUPERSNYGGT! Minialbumet kommer vännen säkert att bli vansinnigt glad för, jättefint! Någon måste hon ju ha ärvt denna kreativa ådra från Ingela...

Ingela sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ingela sa...

Hahahahah, det var himla snällt sagt men jag tror tyvärr inte att det är ifrån mig!! Jag började ikväll på ett mini-mini-album men fastnade redan efter att jag klippt ut stommen.......Jag blir SÅ avundsjuk på alla kreativa människor som bara sprutar ideér och är så himla kreativa!

Ska hälsa dottern att Du gillade hennes alster, hon kommer att bli så glad!

Caroline sa...

Hej! Jag har taggat dig i min blogg! Kika in och se!