måndag, augusti 03, 2009

Bokmärke

Nu duggar det tätt mellan inläggen - märks att jag har semester, eller hur?

Denna söta sak blev jag inspirerad att göra då jag var inne på Fröken Elsas blogg (http://elsasdesign.blogspot.com/), en blogg jag bara råkade stöta på en dag. Hon virkar så söta saker som hon säljer via sin blogg. Då jag är ett bokmal tänkte jag att ett bokmärke skulle vara bra att ha, ovan ser Ni resultatet. Den är 3,5 cm hög och 6 cm bred med en lång svans för att markera var jag ska börja läsa nästa gång. Den blev precis så söt som jag hoppades att den skulle bli!!

5 kommentarer:

Caroline sa...

Gud va söt! Så duktig du är!

Karin sa...

nu kliar det i mina fingrar också. bravo ingela!

Carina sa...

Tänk om man kunde göra såna små söta saker.

Grethe sa...

Dette var et herlig bokmerke.

Ingela sa...

Vad vore en blogg utan gulliga kommentarer, TACK!!